كلمات نقولها لكننا نتألم حين تنطقها ألسنتنا

مجرد كلمات نقولها لكن دعنى أقولها حتى وإن كنت لا تريدها

السبت، 31 أغسطس 2013

بوووووش بيقول لأوباما فيها لخفيها

بوش بيقول لأوباما :
فيها لخفيها أااااااااااه 
 وإعمل حسابك أنا تركت الحكم بمزاجي أااااااااه وممكن أرجع تاني دا أنا أبويا رئيس 
والعراق قدمتها هدية ، وإنت يا حلو دلوقت بتقدم سوريا هديه وكمان خايب بتضرب من بعيد وخايف ، واللي هيجي بعدك بقى هيعمل فيها راجل ويحاول يكمل خيبتنا ويشكل فريق و كتيبة الخراب وكله بما يرضي الله . 
بوش بيقول لأوباما :
فيها لخفيها أااااااااااه
وإعمل حسابك أنا تركت الحكم بمزاجي أااااااااه وممكن أرجع تاني دا أنا أبويا رئيس
والعراق قدمتها هدية ، وإنت يا حلو دلوقت بتقدم سوريا هديه وكمان خايب بتضرب من بعيد وخايف ، واللي هيجي بعدك بقى هيعمل فيها راجل ويحاول يكمل خيبتنا ويشكل فريق و كتيبة الخراب وكله بما يرضي الله .

ليست هناك تعليقات: