كلمات نقولها لكننا نتألم حين تنطقها ألسنتنا

مجرد كلمات نقولها لكن دعنى أقولها حتى وإن كنت لا تريدها

الأربعاء، 5 ديسمبر 2012

هجرتك

صعبان عليا جفااااااااااك
بعد اللى شوفته فى حبك
مش قادر أنسااااااااااااااااا رضاك أيام ودادك وقربك
لكن أعمل إيه
وانا قلبى لسه صعباااااااااااااااااان عليه
صعباااان عليك إنه إتمنى جنة قربك
ونال مراده وإتهنا بنعيم حبك
ورجعت تسقيه من صدك كاااااااااااااااااس الهجرااااااااااااااااااان
وتفوت عليه أيام بعدك سهد وحرمااااااااااااااان
وقلت أراضيه وأنسا هوااااااااااك
وودع قلبك الأسي


لقيت روحى فى عز جفاااااااااااااك بفكر فى وأنا نااااااااااااااسي
يااااااااااما حاولت أنساك وأنسا ليالى هواااااااك
وأنسا الجمال اللى شوفته فى الوجوووووووود وياااااااااك
حرمت روحى من كل نسمة كانت بتسري بينك وبينى
حرمت روحى من كل نعمة كانت بتحلى ويااااااك فى عينى
وقلت أعيش من غير ذكرى تخلى قلبى يحن إليك
مفضلش عندي ولا فكرة غير إنى أنسا أفكر فيك
وصبحت بين عقلي وقلبي تااااااايه حيراااااااااان
أقول لروحي من غلبي إنسا
إنسا النسياااااااان
مااااااااادا بهجر عشان أنسااااااااك
 وأفضي م الهوا كاسي
لقيت روحي فى عز جفااااااااااااااك بفكر فيك وأنا ناسي

ليست هناك تعليقات: